Marzena Żyburtowicz

Terapeuta SI, fizjoterapeuta
Założycielka Centrum Terapii Sensorito

Studia z fizjoterapii ukończyła w Wyższej Szkole Rehabilitacji w Warszawie, ukończyła podyplomowe studia rehabilitacji dzieci i niemowląt, a także III-modułowy kurs Integracji Sensorycznej (ASI) i kurs neurorozwojowej oceny dzieci i niemowląt. Na stanowisku fizjoterapeuty pracuje od 2012 roku, doświadczenie w pracy z małym pacjentem zdobywała m.in. podczas praktyk w Centrum Zdrowia Dziecka czy pracy w placówkach integracyjnych i terapeutycznych dla dzieci. Współpraca z dziećmi jest jej pasją od dawna, już jako nastolatka pracowała dorywczo w salach zabaw dla dzieci czy jako animator podczas eventów.

Jacek Ostrowski

Terapeuta SI, fizjoterapeuta 
Założyciel Centrum Terapii Sensorito

Studia magisterskie z fizjoterapii ukończył w warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego, ukończył III-modułowy kurs Integracji Sensorycznej (ASI), a także kursy: Terapii Manualnej (system niemiecki), Medycyny Ortopedycznej oraz Chiropraktyki wg Ackermanna, a także Terapii Manualnej wg Cyriax’a. Na stanowisku fizjoterapeuty pracuje od 2008 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywał w niepublicznych placówkach służby zdrowia, jednak największą satysfakcję przynosiła mu praca z dziećmi, dlatego rozpoczął współpracę z terapeutycznymi i integracyjnymi placówkami dla najmłodszych. 

Justyna Gosik-Stencel

Terapeuta integracji sensorycznej, dietetyk

Studia licencjackie z fizjoterapii ukończyła w Wyższej Szkole Rehabilitacji w Warszawie, ukończyła podyplomowe studia rehabilitacji dzieci i niemowląt, a także III-modułowy kurs Integracji Sensorycznej (ASI) i kurs neurorozwojowej oceny dzieci i niemowląt. Na stanowisku fizjoterapeuty pracuje od 2012 roku, doświadczenie w pracy z małym pacjentem zdobywała m.in. podczas praktyk w Centrum Zdrowia Dziecka czy pracy w placówkach integracyjnych i terapeutycznych dla dzieci. Współpraca z dziećmi jest jej pasją od dawna, już jako nastolatka pracowała dorywczo w salach zabaw dla dzieci czy jako animator podczas eventów.

Magdalena Sadoska

Terapeuta integracji sensorycznej, pedagog

Magda ukończyła studia pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Jest dyplomowanym terapeutą i diagnostą integracji sensorycznej. Swoje doświadczenie zawodowe budowała pracując z dziećmi w przedszkolu, jako nauczyciel oraz w gabinetach ukierunkowanych na rozwój małego dziecka. Jako terapeuta kieruje się holistycznym podejściem, plan terapii dostosowuje do potrzeb i możliwości dziecka. Nieustannie kształci swój warsztat pracy po to, aby jak najlepiej pomóc podopiecznym i ich rodzinom w codziennym funkcjonowaniu.

Kinga Jedynak

Terapeuta integracji sensorycznej, pedagog

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej na kierunku Terapia Pedagogiczna oraz absolwentka Wyższej Szkoły Edukacja w Sporcie na kierunku Integracja Sensoryczna.

Doświadczenie zawodowe:
Kinga posiada ośmioletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. W swojej praktyce zajmowała takie stanowiska jak: pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny, terapeuta integracji bilateralnej, terapeuta integracji sensorycznej w różnych placówkach publicznych i niepublicznych.
Prywatnie pasjonatka ziołolecznictwa, jazdy konnej oraz biegania.

Close